Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H70o35n96z17a 95M56a47r37e12k

10. 3. 2013 13:29

pokračování:

- má menší sociální cítění než jeho oponent Zeman; tvrzení, že chce být "prezidentem chudých" mě nepřesvědčilo. Hlasováním pro reformy mě ve své asociálnosti utvrdil. Reformy je nutné provést, ale ne tímto způsobem. Opět nechci rozebírat reformy a jejich dopady na obyvatele, to můžeme jinde, pod tento článek to uplně nepatří (případné konkrétní dotazy ohledně mých postojů vůči reformám samozřejmě rád zodpovím).

Nikdy jsem netvrdil, že Zeman je naprosto čistý, jistě že není, ale volit jeho je menší zlo, než volit někoho, kdo je úzce spjat s Kalouskem a současnou vvypráskanou vládou.

Osobně znám studenty, kteří volili pana Zemana. Tvrzení, že pana 'Zemana nemají studenti rádi', je při nejmenším odvážné.

12 0
možnosti
SG

Takže raději alkoholika,opilce,hrubiána a hulváta,že??

2 14
možnosti
Foto

H70o87n24z26a 46M70a53r25e97k

10. 3. 2013 13:29

pokračování:

- je pro zavedení školného / zápisného  na veřejných vysokých školách (včetně tzv. odloženého školného, které díky inflaci ještě vzroste - do posledního halíře zaplatí studenti, to si Kalousek zajisté pohlídá).

- podpořil církevní restituce ve stávající podobě (dostanou ze státního i církve, které vznikly až po revoluci; toto bych spíše nazval 'dar církvím' než restituce). Detaily problematiky církevních restitucí tu nebudu dále rozebírat, jen dodám, že jsem samozřejmě proti.

- hlasoval pro zdravotnickou reformu (poplatky, zvyšování spoluúčasti, rušení lůžek a smluv s pojišťovnami, standard / nadstandard atd.; opět tuto problematiku nebudu celou rozebírat, to by již byl offtopic).

- podpořil sociální reformu (s-karty, omezení sociálních dávek, příspěvků pro postižené, ZTP)

- podpořil důchodovou remormu (druhý pilíř, snížení důchodů atd.) - podpořil omezení stavebního spoření - jeho ministerstvo s vědomím knižepána vyhodilo úředníka, který upozornil na předražené zakázky (oficielně ho však pouze 'rekvalifikovali', všichni tušíme, jak to asi bylo).

14 0
možnosti
Foto

H65o48n74z24a 70M24a91r77e37k

10. 3. 2013 13:29

Jen stručně pár bodů proč jsem nevolil knížepána Hajaju:

- je předsedou  TOP 09, místopředsedou Nečasovy vlády

- je starý, špatně mluví, spí na jednáních

- je nejzadluženějším politikem

- jeho manželka neumí česky a je dcerou nacisty

- je loajální vůči Kalouskovi (loutka), schválí vše, co mu vláda podstrčí (po odsouhlasení v parlamentu); Kalousek před volbama avizoval, že se již těší, až si knížepánův portrét pověsí ve své kanceláři - po roce 1989 pro nás nic neudělal, vrátil se když nastal čas restitucí, Havlovi se nemůže rovnat. - zvolením knížete prezidentem volíte zároveň i kousek Kalouska - podpořil svým hlasem zvýšení DPH na potraviny a léky - byl pro Klausovu amnestii, za krátkou dobu (asi týden) náhle otočil a byl proti; já osobně jsem věděl, že amnestie je špatná hned, nepotřeboval jsem na to týden.

17 3
možnosti
Foto

R39o96m75a11n 14K38o64z25e21l

10. 3. 2013 19:17

Já bych ještě dodal, že Schwarzenberg je politický turista, který ani neví, kam patří...jeho okamžitý útěk od Zelených po prohře v Eurovolbách do TOP 09, kde se hned stal předsedou, ačkoli tu stranu nezakládal a sám přiznal, že program TOP 09 moc nezná.

7 2
možnosti
RZ

R30a61d90i51m 35Z67e32h21e65r

10. 3. 2013 12:22

Vážená slečno, až budete mít na krku dítě a hypotéku, bude z Vás levicový volič jako vyšitý.

17 3
možnosti
VS

Milá slečno studentko, dle mého názoru studenti volili "hodného dědečka" zejména proto, že se nejsnáze nechají zmasírovat a zmanipulovat médii, stejně tak jako jinou reklamou. Velice komické bylo, když PR KS "hodného dědečka" zobrazilo jako "pankáče"...Tvrdého konzervativce ze strany "kapitalismu volné soutěže 19. st." jako buřiče a revolucionáře, což punk vždycky byl. K smíchu, nebo spíše k pláči? Navíc tíhnutí naší mládeže k pravici je nejbizarnější jev, který vůbec může být. Všude na světě jsou mladí levičáci plní ideálů, u nás uprdění pravicoví konzervativci...W. Churchill kdysi řekl, parafrázuji: " Kdo není levičákem do 30, nemá srdce...". Vypadá to, že čeští studenti nemají srdce...Aby také měli, když za ně vše platí rodiče a oni se honí jen za zábavou...a KS byl přece takový cool pankáč;-D!

16 1
možnosti
RZ

R19a88d68i82m 85Z60e30h59e17r

10. 3. 2013 12:23

Ideální studentský prezident je pravděpodobně Justin Bieber...

3 2
možnosti
SG

KARMA !! R^

Konečně někdo udeřil hřebíček na hlavičku ! Doplnil bych: ...nejen studenti ..:-)

1 17
možnosti
LM

Slečno, z textu mi vyplynulo jen to, že jste mladá, nezkušená, dosud s ideály a svět si představujete "jak Hurvínek válku"... Protože to, co jste napsala, snad nemůžete myslet vážně.

14 1
možnosti
KV

Taky to tak vidím, jak zde mnozí píší - ve světě je obvyklé, že studenti mají ideály o rovných možnostech a příležitostech - proto se na svět dívají spíš rovnostářsky, čili levicově - a teprve když sami něco vybudují a začnou si svých úspěchů vážit, tak se začnou přiklánět k pravici.

U nás však už ani ti studenti zřejmě žádnými ideály "netrpí" - oni jsou (jak je vidět) arogantní a bezcitní už ve svém studentském věku... :-/ ... neříkám, že takoví jsou všichni, ale to, co tu tak hrdě prezentuje tahle dívčina, to je opravdu něco!

13 1
možnosti
KV

Studenti jsou dnes velmi neperspektivní skupinou obyvatel, které v tomhle tom pravicovém nepořádku po dokončení studia nečeká nic veselého, mnoho a mnoho jich nejspíš skončí na úřadu práce... (slečna asi mluví za tu skupinu studentů, na které čeká teplé místečko v rodinné firmě). :-/

12 1
možnosti
AR

Nejdříve jsem si myslel, že to je parodie nebo tak něco, ale ke konci jsem zjistil, že to myslíte vážně. Asi nemáte ještě patřičný rozhled, proto plácáte takovéto nesmysly. Vy jste vůdce studentů či něco podobného, že mluvíte za všechny?? Zemana jsem také nevolil, ale váš článek je takové kopnutí do psa co se nemůže bránit.......Nakonec by mě zajímalo jak budete vypadat vy, až vám bude tolik jako Zemanovi............

17 0
možnosti
JH

Přesně tak, až na konci jsem pochopil, že to slečna bohužel myslí vážně;-DRv

3 0
možnosti
PN

Jsem mladý člověk, jsem pravicového smýšlení a přesto jsem volil jako menší zlo Zemana v prezidentských volbách.

13 2
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3525x
Jsem studentkou magisterského oboru Mediální studia a žurnalistika na Masarykově univerzitě, na bakalářském stupni studia jsem studovala mezinárodní vztahy. Nyní působím jako elév v Pražském deníku.

Seznam rubrik