Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EJ

Pane Bože, snad jí odpustíš. Tuto budoucí inteligenci my máme živit? Rukama určitě pracovat nebude. A takových lidiček nám vysoké školy chrlí neúrekom. Pak nemají úřady práce být zavaleni nezaměstnatelnými.;-(

21 5
možnosti
JK

Tak zrovna živení se rukama nepovažuji v dnešní automatizované době za kdovíjakou ctnost. Spíš znouzectnost.

Dnes mě zajímá, co má člověk v hlavě. Nejlíp to připodobnil můj kamarád, který prohlásil: "Zatímco za našich mladých let byli ti vysokoškoláci, co neuměli matematiku a fyziku hlupáci, dnes se jim říká studenti humanitních studií."

13 3
možnosti
JK

1. To ale není problém levice.

2. Co má arogance a sebevědomí společného s věkem? Sebevědomí je buď nabubřelé a neopodstatněné (u mladých lidí), anebo získané zkušenostmi (u těch starších). Může si ho dovolit jen někdo, kdo v životě něco dokázal. Vy to nejste, Zeman ano.

3. Schwarzenbergovo PR je dobře známé. Neříkejte, že dáte na reklamu.

4. Umění je nedávat najevo slabost a nevědomost je slabost. Samozřejmě že Zeman spoustu věcí neví, jako každý člověk. Ale proč vás to trápí?

5. Schwarzenberg také nepůsobí autoritativně. Za celou dobu prezidentského klání nebyl schopen říci nic racionálního a zásadního. Nebyl schopen projevit nějaký zásadní postoj, za kterým by si stál. Nebyl sice takové želé jako Fišer, ale měl k němu dost blízko. Je konformní s evropskými autoritami a německými zájmy. Nic nenaznačuje, že by hájil zájmy naše. Navíc vypadá jako po mrtvici a studenti medicíny by se na něm mohli učit degenerativní znaky šlechty.

(Zemana ani Schwarzenberga jsem nevolil)

16 3
možnosti
EJ

souhlas, až na větu v závorce. Volila jsem Zemana. Nestydím se za to[>-]

10 3
možnosti
Foto

UFFF, teď jsem zjistil, že tenhle Váš článek je na titulce. S iDNES je to ještě horší, než jsem si myslel. A nebo že by výběrčí tohoto skvostu na tak exponované místo měl tak obrovský smysl pro humor...? No, tomu bohužel nevěřím. Tak to je opravdu bomba;-D

8 12
možnosti

Vyléčený alkoholik, to byl ale havel, ne?

7 3
možnosti
JN

Studenti ho nemají rádi, protože jako snadný cíl pro manipulaci podlehli PR obrazu tatíčka Schwarzenberga.

8 3
možnosti
PS

skutečně hloupá studentka

13 6
možnosti
FS

Asi takhle. Článek odpovídá věku pisatelky. Nemám rád Zemana. Mám rád některé jeho bonmoty. Ale ve funkci prezidenta je pár desítek minut, tak mu dejte šanci vyniknout v této nové roli. Možná se staně něco zázračného a až bude ve funkci končit, budeme na něho pyšní. Možná, že ne, a znemožní se úplně.

9 2
možnosti
VM

Tern elaborát je vskutku  všestraný  paskvil

9 4
možnosti
VM

Mně se spíše zdá, že se jedná o rozumově nevyzrálou osobnost.Jakou má motivaci tady orsentovat svou mentální inferioritu??

   Vžyt je to sesumírování nesmyslů

10 2
možnosti

Konečně začínám chápat, kde se berou vtipy o blondýnách ;-D

10 5
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3525x
Jsem studentkou magisterského oboru Mediální studia a žurnalistika na Masarykově univerzitě, na bakalářském stupni studia jsem studovala mezinárodní vztahy. Nyní působím jako elév v Pražském deníku.

Seznam rubrik